🔊🎥 📸 Especial Marató 12 hores de ràdio

Els de LANOVA Ràdio de Reus hem acabat la temporada 2022/23 amb una Marató de 12 hores de ràdio en directe, conduïda per Aleix Pérez, amb la presència dels conductors dels programes de la ràdio, de periodistes del territori i de diversos convidats.

De 10 a 12 h:
10 h: Tertúlia sobre els inicis de LANOVA Ràdio de Reus amb Marià Arbonès, Cesc Invernon, Ferran AdellJosep Cartanyà i David Fernàndez. Espai musical del «Rotllana màgica» de Teresa Vives.
11 h: Tertúlia esportiva entre Aleix Pérez («Fot-li Esports!») i Artur Ávila («Xoc d’estics»), amb entrevistes a Àlex Fernández (capità del Reus FC Reddis), Martí Casas (nou fitxatge del Reus Deportiu Virginias i pitxixi de l’Ok Lliga masculina) i Jordina Virgili (entrenadora CTT Ganxets de Reus). Espai musical del «33 revolucions» de David Barceló.

 

De 12 a 14 h:
12 h: «El ram de l’aigua» amb Berta Mascaró i Marina Sendra. Entrevista i actuació musical de Paula Fitzz.
13 h: Tertúlia cinematogràfica amb Xavi Solé i Manu Barroso («Cinema per a micros») i Judit Fernández (periodista). Espai musical del «Libre como el viento» de Tomás Sáiz.

 

De 14 a 16 h:
14 h: Tertúlia sobre vídeojocs amb Adrià Martínez, Hèctor Garzón, Diego Mejías i Toni. Espai musical de l’«Efemèrides musicals» de Jordi Villanueva.
15 h: Entrevista a Anna Poyo (viatgera reusenca que es troba a Malàisia). Tertúlia sobre el «Carrer Major» amb Aleix Pérez, Angie Aramayo, Eduard Virgili i David Fernàndez.

 

De 16 a 18 h:
16 h: Tertúlia literària amb Agnès Toda («Vols venir a la meva barca?»), i Andreu Dalmau i Oriol Castro («Passem pàgina» de Ràdio Cambrils). Espai musical del «Cops i flames» de Jordi Pinyol.
17 h: Tertúlia de periodistes amb Ricard Buigues (Catalunya Ràdio), Gerard Gros, Andreu Dalmau (Revista Cambrils) i Oriol Castro. Espai musical del «Nits de metall» de Natàlia Motos.

 

De 18 a 20 h:
18 h: Tertúlia musical amb Fito Luri, Rafa Olmo (El cantante del Greco), i Mireia Remolà, Anna Borràs i Santi Mensa (Magarí), actuacions musicals de Magarí i El cantante del Greco, i interpretació d’una cançó conjunta improvisada sobre la Marató.
19 h: «Feedback musical» amb Laura Navarro i Pau Bellón. Entrevista i actuació d’Àlex Ventura (primer convidat del «Punt i a part» de l’Aleix Pérez). Espai musical del «Música per a gent exquisida» de Marià Arbonès.

 

De 20 a 22 h:
20 h: «Molt de show» amb Gerard Ferré i Artur Baiges. Espai musical del «Toc de queda» de Gerard Carceller.
21 h: Hora final amb Gerard Ferré i Artur Baiges («Molt de show»), Laura Navarro («Feedback musical») i David Fernàndez. Actuació musical d’Ariel Santamaria («La Cara B del Rock»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comparteix

Últimes notícies

Alberto Benito i Dani Parra són les primeres renovacions del Reus FC Reddis
El Mercat Central de Reus acull una mostra fotogràfica sobre la recerca científica de la URV
El CNL de Reus tanca el curs amb el pòdcast produït per LANOVA Ràdio de Reus amb alumnes de català
La Guàrdia Urbana de Reus incrementa un 42,8% els patrullatges de proximitat
El jugador reusenc Ferran Giménez fitxa per l'SCRA Saint Omer francès
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies