Els de LANOVA Ràdio de Reus hem acabat la temporada 2022/23 amb una Marató de 12 hores de ràdio en directe, conduïda per Aleix Pérez, amb la presència dels conductors dels programes de la ràdio, de periodistes del territori i de diversos convidats.
De 10 a 12 h:
10 h: Tertúlia sobre els inicis de LANOVA Ràdio de Reus amb Marià Arbonès, Cesc Invernon, Ferran Adell, Josep Cartanyà i David Fernàndez. Espai musical del «Rotllana màgica» de Teresa Vives.
11 h: Tertúlia esportiva entre Aleix Pérez («Fot-li Esports!») i Artur Ávila («Xoc d’estics»), amb entrevistes a Àlex Fernández (capità del Reus FC Reddis), Martí Casas (nou fitxatge del Reus Deportiu Virginias i pitxixi de l’Ok Lliga masculina) i Jordina Virgili (entrenadora CTT Ganxets de Reus). Espai musical del «33 revolucions» de David Barceló.
De 12 a 14 h:
12 h: «El ram de l’aigua» amb Berta Mascaró i Marina Sendra. Entrevista i actuació musical de Paula Fitzz.
13 h: Tertúlia cinematogràfica amb Xavi Solé i Manu Barroso («Cinema per a micros») i Judit Fernández (periodista). Espai musical del «Libre como el viento» de Tomás Sáiz.
De 14 a 16 h:
14 h: Tertúlia sobre vídeojocs amb Adrià Martínez, Hèctor Garzón, Diego Mejías i Toni. Espai musical de l’«Efemèrides musicals» de Jordi Villanueva.
15 h: Entrevista a Anna Poyo (viatgera reusenca que es troba a Malàisia). Tertúlia sobre el «Carrer Major» amb Aleix Pérez, Angie Aramayo, Eduard Virgili i David Fernàndez.
De 16 a 18 h:
16 h: Tertúlia literària amb Agnès Toda («Vols venir a la meva barca?»), i Andreu Dalmau i Oriol Castro («Passem pàgina» de Ràdio Cambrils). Espai musical del «Cops i flames» de Jordi Pinyol.
17 h: Tertúlia de periodistes amb Ricard Buigues (Catalunya Ràdio), Gerard Gros, Andreu Dalmau (Revista Cambrils) i Oriol Castro. Espai musical del «Nits de metall» de Natàlia Motos.
De 18 a 20 h:
18 h: Tertúlia musical amb Fito Luri, Rafa Olmo (El cantante del Greco), i Mireia Remolà, Anna Borràs i Santi Mensa (Magarí), actuacions musicals de Magarí i El cantante del Greco, i interpretació d’una cançó conjunta improvisada sobre la Marató.
19 h: «Feedback musical» amb Laura Navarro i Pau Bellón. Entrevista i actuació d’Àlex Ventura (primer convidat del «Punt i a part» de l’Aleix Pérez). Espai musical del «Música per a gent exquisida» de Marià Arbonès.
De 20 a 22 h:
20 h: «Molt de show» amb Gerard Ferré i Artur Baiges. Espai musical del «Toc de queda» de Gerard Carceller.
21 h: Hora final amb Gerard Ferré i Artur Baiges («Molt de show»), Laura Navarro («Feedback musical») i David Fernàndez. Actuació musical d’Ariel Santamaria («La Cara B del Rock»).



























