Reus posa en marxa aquest dimarts 30 de gener el primer servei públic de bicicleta compartida de la demarcació tarragonina, la Ganxeta. Coincidint amb la inauguració, el dia abans ens hi hem desplaçat amb «La Furgo» del «Carrer Major» per conversar amb el regidor de Via Pública de Reus, Daniel Marcos.
El «Carrer Major» s’emet cada tarda de dilluns a divendres, de 16 a 18 h, a LANOVA Rà dio de Reus, Rà dio Ciutat de Tarragona, Altafulla Rà dio, Ona La Torre, Rà dio Montblanc, Rà dio la Selva, Rà dio l’Hospitalet de l’Infant i BxC Rà dio, amb la col·laboració de La Xarxa.





