🔊🎥 «Abans de començar gairebé 600 persones ja s’han descarregat l’aplicació de la Ganxeta»

 

Reus posa en marxa aquest dimarts 30 de gener el primer servei públic de bicicleta compartida de la demarcació tarragonina, la Ganxeta. Coincidint amb la inauguració, el dia abans ens hi hem desplaçat amb «La Furgo» del «Carrer Major» per conversar amb el regidor de Via Pública de Reus, Daniel Marcos.

 

 

El «Carrer Major» s’emet cada tarda de dilluns a divendres, de 16 a 18 h, a LANOVA Ràdio de Reus, Ràdio Ciutat de Tarragona, Altafulla Ràdio, Ona La Torre, Ràdio Montblanc, Ràdio la Selva, Ràdio l’Hospitalet de l’Infant i BxC Ràdio, amb la col·laboració de La Xarxa.

 

Comparteix

Últims capítols

🎥 "Encara hi ha un gran tabú envers la incontinència fecal"
🔊🎥 La Banda Simfònica de Reus, segona en un concurs internacional a Itàlia
🔊🎥 Pola Hany William: "Volem que el client de L'Alkimista sobretot vingui a passar-s'ho bé"
🔊🎥 Sandra Guaita: "Si Tarragona vol entrar a l'Aliança Turística, nosaltres més que contents"
🔊🎥 "Segur que l'exposició sobre el franquisme a Reus ha estat present en la conversa de bona part de la ciutadania"
🔊🎥 "És una satisfacció que quedi constància per sempre d'on va néixer Xavier Amorós"
🔊🎥 "Volem que la nova seu del Col·legi de Metges a Reus sigui la casa de tots els col·legiats i la ciutadania"
🔊🎥 "Ens satisfà molt rebre el distintiu de Mestre Artesà Alimentari perquè el nostre avi també el tenia"
🔊🎥 "Commemorem els 600 anys de la mort del Papa Luna amb una mostra de documentació i bibliografia"
🔊🎥 "Esperem que la convivència entre vehicles i vianants al centre de Reus pugui ser pacífica"
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies