El Reus Deportiu Virginias no incorporarà cap nou fitxatge per a la temporada vinent. Segons han indicat a LANOVA Ràdio de Reus fonts del club, els reusencs han apostat per no fer la gran inversió que suposa contractar a algú extern al club.
Aquesta decisió arriba després de l’anunciada marxa del defensa Ferran Giménez, que va posar el punt final a la seva etapa com a roig-i-negre a les semifinals de l’OK Lliga davant el Liceo. Amb Giménez camí cap del Braga portuguès, els reusencs supliran aquesta baixa amb joves del filial, que han firmat una gran temporada de debut a l’OK Plata i que ja han entrat a la dinàmica del primer equip en el tram final. Després de la renovació de Jordi Garcia, la següent va ser la del jugador xilè Diego Rojas, i dos jugadors del planter reusenc, Carles Casas i Pol Martínez, han firmat la renovació, ja en dinàmica del primer equip.
Un altre dels fronts oberts a la parròquia reusenca és el del davanter Martí Casas. Després d’un any excepcional, en el qual ha liderat amb els seus gols a la consecució de la Copa del Rei al Reus, aquest acaba contracte el 2026 i, segons ha explicat Canal Reus, el club ja treballa per renovar-li el contracte. Tot i així, ja hi ha grans equips europeus, entre ells el Barça, que han fet moviments per intentar incorporar-lo per la temporada 2026-2027.





