El Reus Deportiu Brasilia va començar amb força els quarts de final del play-off de l’OK Lliga després de superar amb autoritat el Calafell al Joan Ortoll per un contundent 1 a 8 aquest passat dissabte. Els roig-i-negres van ser clarament superiors en el primer partit de l’eliminatòria i es van avançar ben aviat amb gols de Joan Salvat i Diego Rojas, aprofitant els espais generats davant la pressió intensa dels locals. Tot i la igualtat que havien mostrat els precedents entre tots dos equips aquesta temporada, els de Jordi Garcia van dominar el ritme del duel des dels primers minuts.
Abans del descans, el Reus ja havia deixat el partit molt encarrilat. Martí Casas va ampliar diferències amb el tercer gol i, en un tram final de primer temps marcat per les faltes, les targetes i les intervencions decisives dels porters, Càndid Ballart va ser clau aturant un penal i una falta directa. Quan semblava que s’arribaria al descans amb el 0 a 3, Joan Salvat va tornar a aparèixer amb un potent xut per fer el quart gol dels ganxets. La nota negativa de la nit va ser la lesió de Maxi Oruste, que va haver de retirar-se als primers compassos del partit.
A la represa, el conjunt reusenc no va aixecar el peu de l’accelerador i va acabar de sentenciar l’enfrontament amb gols de Guillem Jansà, Martí Casas i novament Joan Salvat, que va completar un hat-trick. El Calafell només va poder retallar distàncies des del punt de penal amb un gol d’Aleix Marimon, en un segon temps en què els nervis també van acabar passant factura als locals. Amb aquesta victòria contundent, el Reus Deportiu va sumar el primer punt de la sèrie i s’apropa a les semifinals del play-off pel títol.





