Daniel Rubio ha anunciat la seva intenció d’optar per tercera vegada a l’alcaldia de Reus a les eleccions municipals de 2027, al capdavant d’Ara Reus. El candidat ha explicat que la decisió arriba després d’un procés de reflexió personal i ha assegurat que afronta aquesta nova etapa amb energia i il·lusió. La candidatura es presentarà sota el lema “Compta amb mi”.
Rubio ha destacat la seva experiència en la gestió pública després d’una dècada formant part del govern municipal i liderant diferents organismes locals. També ha reivindicat el paper d’Ara Reus com a projecte municipalista centrat en les necessitats de la ciutadania i amb una trajectòria consolidada dins la ciutat.
De cara al futur, el candidat ha defensat un model de ciutat basat en la seguretat, el civisme i el creixement sostenible. Entre les prioritats, ha situat la millora de les infraestructures i la necessitat de garantir serveis adequats davant l’augment de població i les noves oportunitats de desenvolupament.
Ara ha de ser l’executiva local del partit qui ratifiqui la candidatura en una assemblea, prevista entre finals de setembre i principis d’octubre. De moment, Rubio ja es troba treballant amb una executiva formada per deu grups de treball, organitzats en comissions, per tal de definir el projecte polític del partit de cara al 2027. El candidat ha recordat també que una modificació dels estatuts d’Ara Reus, que va tenir lloc el 2024 a instàncies del Ministeri de l’Interior, permet que qualsevol militant pugui optar a encapçalar la llista, per tant Rubio es podria presentar per tercera vegada consecutiva.





