? El capità del CF Reus, Jesús Olmo, reclama solucions immediates : «És impossible acabar la segona volta amb dotze jugadors»

 

El capità del CF Reus Deportiu, Jesús Olmo, s’ha mostrat, en zona mixta després del Reus – Numancia, decebut per la situació per la que està passant el club. Diu que «després de notícies falses i mentides» per part del màxim accionista de l’entitat, Joan Oliver, ara la realitat s’imposa; i assegura que, veient les coses de manera «realista», «és impossible acabar la segona volta amb dotze jugadors». Olmo també admet que li va doldre de manera especial la marxa de jugadors com Edgar Badia o Vitor Silva, i que el primer comunicat que van emetre els jugadors a principis de setmana va ser «una mala interpretació de tota la plantilla perquè vam veure coses on no n’hi havia». En aquest sentit, ha volgut deixat clar que jugadors i entrenador «estan junts al cent per cent».

Comparteix

Últims capítols

Alberto Benito i Dani Parra són les primeres renovacions del Reus FC Reddis
El jugador reusenc Ferran Giménez fitxa per l'SCRA Saint Omer francès
Reus acollirà l’arribada final de la 63a Volta Ciclista a la Província de Tarragona
La Caminada Reus–Prades–Reus arriba als 850 inscrits en la seva 29a edició
Final cruel pel Reus Deportiu femení d'hoquei patins, que baixa a Primera Catalana
Reus es prepara per acollir dos grans tornejos internacionals de futbol sala base
🔊 El Reus Deportiu cau a la tanda de penals davant el Calafell i diu adéu a l'OK Lliga
🔊 Reus Deportiu i Calafell es juguen la temporada en un duel caldejat
La Mitja Marató Rural de Reus 2026 esgota els 600 dorsals abans de la seva quarta edició
🔊 El Reus Deportiu torna a parlar a la pista i s’imposa al CP Calafell (2-0)
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies