🔊 El CNL tanca el 2024 ampliant la seva oferta formativa

Foto: Ajuntament de Reus

 

El Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura ha intensificat el seu treball durant el 2024 amb l’objectiu de fomentar l’ús del català i incorporar nous parlants en àmbits com el comerç i l’administració. Han realitzat 149 cursos, amb més de 3.200 inscrits, i han treballat amb 57 comerços per persones estrangeres, oferint formació i assessorament. També han col·laborat amb administracions locals per garantir l’ús del català en l’atenció al públic.

A més, han creat 380 parelles lingüístiques dins el programa Voluntariat per la Llengua i organitzat diverses activitats, com ara el projecte «Xalem», amb gairebé 400 participants que han pogut practicar el català fora de l’aula. 

De cara al 2025, el CNL continuarà la seva tasca amb noves activitats de sensibilització lingüística i col·laborarà amb diverses entitats i ajuntaments per seguir promovent el català com a llengua principal en tots els àmbits.

 

Comparteix

Últimes notícies

'L'estiu passa aquí', nova campanya d'El Tomb de Reus amb promocions comercials i activitats familiars
Es rebutja el nomenament d'Òscar Subirats com a director de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús-Tortosa
L'AAVV Reus Nord anul·la les festes del barri perquè l'Ajuntament els denega el permís una setmana abans
Les piscines municipals de Reus tornaran a utilitzar aigua no potable per segon any consecutiu
Olga Pané assegura que Manté va impulsar l'empresa IMI per garantir la continuïtat dels serveis de radiologia d'INNOVA
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies