El Reus Deportiu ha quedat eliminat de l’OK Lliga després de caure a la tanda de penals contra el Calafell, en un derbi molt intens que es va decidir pels petits detalls. El partit va acabar amb empat a tres després de noranta minuts plens d’alternatives i emoció fins al darrer minut.
Els roig-i-negres es van avançar ben aviat amb un gol de Diego Rojas, però el Calafell va reaccionar ràpidament i va capgirar el marcador abans del descans. A la represa, el Reus va insistir buscant l’empat i Guillem Jansà va tornar a equilibrar el duel. Tot i el tercer gol local, els de Jordi Garcia no van abaixar els braços i el mateix Jansà va forçar la pròrroga amb un gran xut des de mitja pista a menys de dos minuts del final.
En el temps extra cap dels dos equips va poder marcar i l’eliminatòria es va resoldre als penals. El Calafell va estar més efectiu i jugarà les semifinals de l’OK Lliga. El Reus, en canvi, posa punt final a la temporada després d’una eliminatòria molt disputada i marcada també per la tensió i la polèmica arbitral.





