🔊 El Reus Deportiu cau a la tanda de penals davant el Calafell i diu adéu a l’OK Lliga

Foto: Reus Deportiu

 

El Reus Deportiu ha quedat eliminat de l’OK Lliga després de caure a la tanda de penals contra el Calafell, en un derbi molt intens que es va decidir pels petits detalls. El partit va acabar amb empat a tres després de noranta minuts plens d’alternatives i emoció fins al darrer minut.

Els roig-i-negres es van avançar ben aviat amb un gol de Diego Rojas, però el Calafell va reaccionar ràpidament i va capgirar el marcador abans del descans. A la represa, el Reus va insistir buscant l’empat i Guillem Jansà va tornar a equilibrar el duel. Tot i el tercer gol local, els de Jordi Garcia no van abaixar els braços i el mateix Jansà va forçar la pròrroga amb un gran xut des de mitja pista a menys de dos minuts del final.

En el temps extra cap dels dos equips va poder marcar i l’eliminatòria es va resoldre als penals. El Calafell va estar més efectiu i jugarà les semifinals de l’OK Lliga. El Reus, en canvi, posa punt final a la temporada després d’una eliminatòria molt disputada i marcada també per la tensió i la polèmica arbitral.

Comparteix

Últimes notícies

'L'estiu passa aquí', nova campanya d'El Tomb de Reus amb promocions comercials i activitats familiars
Es rebutja el nomenament d'Òscar Subirats com a director de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús-Tortosa
L'AAVV Reus Nord anul·la les festes del barri perquè l'Ajuntament els denega el permís una setmana abans
Les piscines municipals de Reus tornaran a utilitzar aigua no potable per segon any consecutiu
Olga Pané assegura que Manté va impulsar l'empresa IMI per garantir la continuïtat dels serveis de radiologia d'INNOVA
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies