El Reus Deportiu va acariciar la sorpresa als quarts de final de la Final a 8 d’hoquei patins disputada a Coïmbra, però va acabar caient als penals davant del Benfica després d’un duel intens i molt igualat. Els portuguesos, considerats un dels grans favorits al títol europeu, van dominar els primers compassos del partit i es van avançar ben aviat amb un potent xut exterior de Zé Miranda. Tot i això, l’equip reusenc no es va descompondre i va saber resistir les fases de més pressió rival gràcies a un treball defensiu molt sòlid i a les intervencions de Càndid Ballart sota pals.
El conjunt dirigit per Jordi Garcia va anar creixent amb el pas dels minuts i, després d’una primera meitat marcada també per una inferioritat numèrica que els roig-i-negres van superar amb solvència, va acabar trobant premi a la segona part. Martí Casas va empatar transformant una falta directa quan faltaven vuit minuts pel final, però l’alegria va durar poc perquè el Benfica va tornar a avançar-se en la jugada següent. La resposta del Reus, però, va ser immediata, amb una nova igualada obra de Marc Julià que mantenia intactes les opcions de classificació.
Amb el 2 a 2 es va arribar al final del temps reglamentari i també a una pròrroga molt tensa, en què Ballart va tornar a emergir aturant una falta directa decisiva. La classificació per a les semifinals es va acabar decidint a la tanda de penals. Guillem Jansà va marcar pel Reus, però les transformacions de Viti Oliveira i João Rodrigues van donar el passi al Benfica i van deixar fora un conjunt reusenc que es va acomiadar de la competició oferint una imatge competitiva i valent davant d’un dels grans candidats al títol europeu.





