L’emissora enceta el cicle de sessions musicals «Els dijous de LANOVA» aquest dijous 17 amb David Barceló com a discjòquei
LANOVA Ràdio de Reus i el pub musical Absenta enceten el cicle «Els dijous de LANOVA», en què diferents conductors d’alguns dels espais musicals de l’emissora punxaran les seves sessions i faran de discjòqueis un dijous al mes a l’emblemàtic local del carrer d’Aleus, número 2; a partir d’aquest mes d’octubre.
El cicle de sessions començarà aquest dijous 17 d’octubre, des de les 23.30 h, amb una sessió de música dels 70, 80 i 90 que anirà a càrrec de David Barceló, responsable del programa «33 revolucions».
A partir del mes de novembre prendran part en el cicle «Els dijous de LANOVA» els responsables d’altres programes de música de LANOVA Ràdio com «Toc de queda», «Música per a gent exquisida», «L’illa dels monstres» o «La Cara B del Rock», entre d’altres.





