Les cambres de comerç de Tarragona, Reus i Valls han signat aquest dilluns al matí a La Canonja la seva adhesió a l’Associació per l’Impuls Metropolità del Camp de Tarragona, l’ens que ha de regular la nova àrea metropolitana al territori. Segons el president de l’entitat, l’alcalde de La Canonja, Roc Muñoz, aquesta entrada servirà per treballar aspectes com la mobilitat o la creació d’una agència de promoció.





