L’exconsellera de Salut, Marina Geli, ha negat qualsevol implicació en la contractació de Carles Manté per part del hòlding municipal Innova el març de 2007, poc després que aquest hagués deixat el càrrec de director del Servei Català de la Salut. En la seva declaració en una nova sessió del judici, Geli ha defensat la gestió del Departament de Salut durant el seu mandat, entre 2003 i 2010, i ha assegurat que se sent “orgullosa” de la feina feta al capdavant de la conselleria sota els governs de Pasqual Maragall i José Montilla.
L’exconsellera ha remarcat la trajectòria professional prèvia de Manté en l’àmbit sanitari, que ha qualificat d’àmplia, i ha afirmat que desconeixia tant els encàrrecs efectuats per Innova com els motius que van portar al seu cessament. En relació amb les inversions vinculades a la construcció del nou Hospital de Sant Joan de Reus, ha defensat que el Departament funcionava amb múltiples mecanismes de control i ha remarcat que es tracta d’un sistema “totalment garantista”.
Geli també ha insistit que les decisions preses en aquell període es van fer dins dels procediments establerts i ha desvinculat la seva responsabilitat directa dels fets investigats, en el marc d’una causa que analitza la gestió de diversos contractes vinculats a l’àmbit sanitari a Reus.





