L’exsecretari de l’Ajuntament de Reus diu que Innova pagava factures a Manté sense cobertura contractual

L’exsecretari de l’Ajuntament de Reus ha assegurat aquest dimecres al judici del cas Innova que els pagaments a l’empresa de Carles Manté es continuaven fent sense que hi hagués cap renovació formal del contracte ni documentació que els avalés. Segons ha declarat, l’acord signat amb CCM Estratègies l’any 2007 no es va prorrogar ni actualitzar durant els exercicis 2008 i 2009, però tot i això les factures es van continuar abonant de manera habitual.

Durant la seva compareixença, el testimoni també ha apuntat directament a Josep Prat, exdirector general d’Innova, com la persona que va donar llum verda a les contractacions de Carles Manté i de l’arquitecte Jorge Batesteza. Tots dos haurien estat incorporats per assessorar el projecte de construcció del nou Hospital Sant Joan de Reus.

L’exsecretari ha explicat igualment que des dels serveis tècnics es van mostrar reticències a l’ampliació de capital de l’empresa Shirota. A més, ha reconegut que existia una manca de control sobre les societats municipals que formaven part del hòlding Innova.

Comparteix

Últimes notícies

'L'estiu passa aquí', nova campanya d'El Tomb de Reus amb promocions comercials i activitats familiars
Es rebutja el nomenament d'Òscar Subirats com a director de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús-Tortosa
L'AAVV Reus Nord anul·la les festes del barri perquè l'Ajuntament els denega el permís una setmana abans
Les piscines municipals de Reus tornaran a utilitzar aigua no potable per segon any consecutiu
Olga Pané assegura que Manté va impulsar l'empresa IMI per garantir la continuïtat dels serveis de radiologia d'INNOVA
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies