Amb la temporada del Reus FC Reddis finalitzada, l’entrenador de l’equip ha visitat els estudis de LANOVA Rà dio de Reus per parlar al programa «Carrer Major». Aquest ha parlat hores després de l’eliminació al play-off d’ascens a la 1a RFEF davant l’Ourense, i s’ha referit a la seva visió de l’eliminatòria, amb els punts forts de l’equip, i també els aspectes que podrien haver millorat.
Més enllà del resultat, ha fet una generació global de la temporada, posant l’accent en «la famÃlia» que han format aquesta temporada, com en el creixement de la massa social. En aquesta lÃnia, ha recordat moments com els desplaçaments a Terrassa, al NarcÃs Sala o al Johan Cruyff, o l’aventura de la Copa del Rei, que va portar a la Reial Societat a l’Estadi Municipal.
Encara que ha valorat molt positivament el curs, s’ha mostrat prudent a l’hora de parlar del seu futur. «Han passat moltes coses en poc temps» ha destacat Carrasco. Per ara, ha comentat que es reunirà amb el club, i a partir d’aquà decidirà el seu futur.
El «Carrer Major» s’emet cada tarda de dilluns a divendres, de 16 a 18 h, a LANOVA Rà dio de Reus, Rà dio Ciutat de Tarragona, Rà dio Montblanc, Rà dio la Selva, Rà dio l’Hospitalet de l’Infant i BxC Rà dio, amb la col·laboració de La Xarxa.





