🔊 Mònica Balsells carrega contra les federacions després de la derrota administrativa del Reus davant el Calafell

La presidenta del Reus Deportiu, Mònica Balsells, ha carregat contra les federacions després que es confirmés la derrota per 10 gols a 0 davant el Calafell per alineació indeguda de Carles Casas en el primer partit dels quarts de final del play-off. Tot i assumir «l’error administratiu» del club, Balsells ha denunciat les contradiccions entre les normatives catalana, estatal i europea.

Segons ha explicat, el jugador sub-23 tenia fitxa d’OK Plata per poder competir també amb el filial, però la normativa europea exigeix dues temporades consecutives al club o cinc d’alternes per poder competir a les dues categories. La presidenta reusenca considera que aquestes diferències entre federacions «perjudiquen els clubs» i reclama que «es faci correctament» la gestió d’un esport que, recorda, «no és professional».

Balsells també ha criticat la manera com el Calafell ha presentat la reclamació, després de la victòria reusenca per 1 a 8 a la pista. La dirigent ha acusat el conjunt rival d’actuar «amb mala fe» i ha lamentat que «els partits es guanyin als despatxos». A més, considera que, en tractar-se d’una irregularitat administrativa, la sanció hauria d’haver estat econòmica i no esportiva.

La presidenta del Reus Deportiu ha reconegut que la situació ha afectat mentalment els jugadors durant tota la setmana, abans del segon partit de la sèrie. També ha confirmat que el club ja ha tramitat la fitxa d’OK Lliga de Carles Casas i està pendent de rebre la confirmació definitiva de la federació espanyola. Finalment, ha fet una crida a l’afició perquè animi l’equip i «deixi en pau el Calafell» en un ambient que ha qualificat de «molt caldejat».

Comparteix

Últimes notícies

'L'estiu passa aquí', nova campanya d'El Tomb de Reus amb promocions comercials i activitats familiars
Es rebutja el nomenament d'Òscar Subirats com a director de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús-Tortosa
L'AAVV Reus Nord anul·la les festes del barri perquè l'Ajuntament els denega el permís una setmana abans
Les piscines municipals de Reus tornaran a utilitzar aigua no potable per segon any consecutiu
Olga Pané assegura que Manté va impulsar l'empresa IMI per garantir la continuïtat dels serveis de radiologia d'INNOVA
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies