? Núria Gómez: «A casa nostra hi ha un estigma amb la roba de segona mà»

 

Núria Gómez, d’El Coco Associació, entitat que organitza el Flea Market Reus, ha explicat a «Carrer Major» en què consisteix aquest mercat de segona mà que se celebra aquest dissabte al Jardí de la Casa Rull.

Comparteix

Últims capítols

🔊🎥 "Parlem del 90è aniversari de l'inici de la Guerra Civil perquè creiem que no ha tingut el ressò que mereix"
🔊🎥 "L'Epíleg s'ha convertit en la fira del llibre més important entre Barcelona i València"
🎥 Espai de llengua catalana: La visita del papa de Roma
🔊🎥 "La Reus Viu el Vi conjuga la riquesa del sector vitivinícola amb la gastronomia del territori"
🔊🎥 Marc Carrasco: "El que hem viscut aquesta temporada a nivell de grup ha estat molt potent a tots els nivells"
🔊🎥 "Quan vam entrar a casa nostra després de sis anys vam trobar la cuina i les finestres trencades"
🎥 Espai de llengua catalana: El català al sector sanitari
🔊🎥 "El final de temporada del Reus FC Reddis va ser cruel i no va fer justícia al futbol demostrat"
🔊🎥 Koeman: "Les ganes de posar-nos a prova ens va portar a produir les nostres cançons"
🔊🎥 "La Ganxet Pintxo s'ha convertit en un esdeveniment de ciutat"
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies