Reus impulsa una nova campanya d’estiu centrada en el llegat d’Antoni Gaudí

Foto: Ajuntament de Reus

L’Agència Reus Promoció ha presentat la Campanya d’Estiu 2026, que es desenvoluparà de l’1 de juny al 30 de setembre amb l’objectiu de reforçar Reus com a destinació cultural, modernista i comercial vinculada a la figura d’Antoni Gaudí. La iniciativa inclou una ampliació dels horaris d’obertura dels principals espais turístics de la ciutat, com el Gaudí Centre, el Pavelló 6è de l’Institut Pere Mata, el Campanar o l’Estació Enològica, amb la voluntat de millorar l’experiència dels visitants durant la temporada alta.

La campanya també aposta per potenciar les visites guiades i les rutes temàtiques a través de la plataforma de turisme de la ciutat, així com per consolidar la polsera “Visit Reus!” i les eines digitals interactives pensades especialment per a famílies. Sota l’eslògan “Gaudim l’estiu a Reus”, la promoció turística d’enguany posa el focus en el llegat gaudinià coincidint amb la commemoració de l’Any Gaudí, integrant patrimoni, cultura, comerç, gastronomia i el vermut com a elements diferencials de la ciutat.

Entre les novetats destaca la creació d’un passaport d’estiu per incentivar les compres i el consum als establiments locals. El sistema premiarà els usuaris amb regals vinculats a l’estiu i a l’Any Gaudí segons el nombre de segells acumulats en diferents comerços i serveis de la ciutat. Amb aquesta estratègia, Reus Promoció busca allargar l’estada dels visitants, fomentar el turisme de cap de setmana i incrementar l’impacte econòmic sobre el comerç i la restauració locals.

Comparteix

Últimes notícies

'L'estiu passa aquí', nova campanya d'El Tomb de Reus amb promocions comercials i activitats familiars
Es rebutja el nomenament d'Òscar Subirats com a director de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús-Tortosa
L'AAVV Reus Nord anul·la les festes del barri perquè l'Ajuntament els denega el permís una setmana abans
Les piscines municipals de Reus tornaran a utilitzar aigua no potable per segon any consecutiu
Olga Pané assegura que Manté va impulsar l'empresa IMI per garantir la continuïtat dels serveis de radiologia d'INNOVA
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies