🔊🎥 Sandra Guaita: «Si Tarragona vol entrar a l’Aliança Turística, nosaltres més que contents»

 

El «Carrer Major» s’ha desplaçat fins a FITUR, la gran fira del món del turisme que aquests dies se celebra a Madrid. Entre altres, ha conversat amb l’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, per conèixer les línies estratègiques de la ciutat en clau turística.

 

El «Carrer Major» s’emet cada tarda de dilluns a divendres, de 16 a 18 h, a LANOVA Ràdio de Reus, Ràdio Ciutat de Tarragona, Altafulla Ràdio, Ona La Torre, Ràdio Montblanc, Ràdio la Selva, Ràdio l’Hospitalet de l’Infant i BxC Ràdio, amb la col·laboració de La Xarxa.

 

Comparteix

Últims capítols

🎥 "Encara hi ha un gran tabú envers la incontinència fecal"
🔊🎥 La Banda Simfònica de Reus, segona en un concurs internacional a Itàlia
🔊🎥 Pola Hany William: "Volem que el client de L'Alkimista sobretot vingui a passar-s'ho bé"
🔊🎥 "Abans de començar gairebé 600 persones ja s'han descarregat l'aplicació de la Ganxeta"
🔊🎥 "Segur que l'exposició sobre el franquisme a Reus ha estat present en la conversa de bona part de la ciutadania"
🔊🎥 "És una satisfacció que quedi constància per sempre d'on va néixer Xavier Amorós"
🔊🎥 "Volem que la nova seu del Col·legi de Metges a Reus sigui la casa de tots els col·legiats i la ciutadania"
🔊🎥 "Ens satisfà molt rebre el distintiu de Mestre Artesà Alimentari perquè el nostre avi també el tenia"
🔊🎥 "Commemorem els 600 anys de la mort del Papa Luna amb una mostra de documentació i bibliografia"
🔊🎥 "Esperem que la convivència entre vehicles i vianants al centre de Reus pugui ser pacífica"
Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies